سوال ها و جواب ها

سوالات خود را از طریق صفحه تماس با ما در میان بگذارید تا پاسخگوی شما باشیم.

اطلاعات خرید

تحویل هزینه برای سفارشات از فروشگاه آنلاین؟

تمام مراجعه کنندگان به فروشگاه آنلاین آفرید کالا میتوانند مبلغ سفارش خود رو به صورت آنلاین پرداخت کنند و سفارش خود رو نیز در تمام طول هفته ثبت نمایند و پرداخت مبلغ سفارش به منزله سفارش قطعی شما میباشد،و سفارش به صورت خودکار وارد مرحله آماده سازی و ارسال سفارش میشود.

و برای پرداخت اینتر نتی شما نیاز دارید به اطلاعات که بر روی کارت شما ثبت شده است بعلاوه رمز دوم نیاز میباشد و برای دریافت رمز دوم به دستگاه عابر بانک و یا بانک خود باید مراجعه بفرمائید.

ویا میتوانید مبلغ سفارش خود رو به صورت کارت به کارت واریز نمائید.

 

نصب کالاهای که نیاز به نصاب میباشد به چه صورت میباشد.

نصب کالاهایی مانند بخاری،لباسشویی و یخچال فریزر و تلوزیون و کالاهای که نیاز به نصب میباشد فقط باید توسط خود شرکت تولید شده و یا نماینده معرفی شده که توسط خود شرکت مادر معرفی شده است انجام میپذیرد.

و بدیهی است که باربری و شرکتهای ارائه دهنده سرویس خدمات باربری فقط مسئول تحویل بار میباشند و شما برای استفاده از گارانتی و خدمات پس از فروش باید به شرکت تولید کننده و یامعرفی شده توسط شرکت مادر تماس حاصل فرمائید و باید توسط این افراد انجام شود و مرسوله ارسالی باز شود.

در غیر اینصورت امکان استفاده از گارانتی و خدمات پس از فروش و عودت کالا از بین خواهد رفت.

 

آیا کالاهای که برای فروش محصولات درج شده است کالاها اصلی میباشد.

بله کالاهای که برای عرضه و فروش در معرض دید و فروش گذاشته میشود دارای اصالت میباشد از این رو سعی میشود در راستای فروش کالای ایرانی کالاهای ایرانی که دارای استاندارد و با کیفیت بالا و خدمات پس از فروش میباشند ارائه شود.

و کالاهایی مانند انواع دوربین مداربسته و DVRو NVR و کالاهای مشابه دارای اصالت میباشند.

و کالای که توسط شرکت تولید شونده تولید نشده باشد . به عنوان کالای غیر اصل مشخص میشود.

میتوانم خرید خود را در محل پرداخت کنم؟

بله شما میتوانید در محل مبلغ سفارش خود رو تحویل دهید

فقط در شهر مشهد،و کالاهایکه مبلغ سفارش آنها زیاد نمیباشد و کالاهایکه از لحاظ وزنی سنگین نمیباشد.

چگونه می توانم سفارش خود رو ثبت کنم.

این کار بسیار راحت میباشد وارد سایت آفرید کالا شده.

۱ دسته مورد نظر محصول رو باز میکنید

۲ سفارش مورد نظر خود را پیدا و باز میکنید.

۳ از اطلاعات و نوع کارکرد آن را مطالعه میکنید.

۴ تعداد مورد نظر کالا رو مشخص و انتخاب میکنید.

۵ گزینه افزودن به سبد رو انتخاب میکنید.

۶ دکمه اقدام به پرداخت رو کلیک میکنید.

۷ مشخصات هویتی و ارسال کالا رو کامل پر میکنیدو تائید میکنید.

۸ پرداخت انجام میشود و سفارش قطعیت پیدا میکند.

هزینه سفارشات برای پست پیشتاز و سرویس های ارسالی دیگر بر مبنای تعرفهای مصوب پست و سرویسهای دیگر محاسبه میشود.

هزینه مرسوالات که دارای وزن بیشتری میباشند مانند بخاری لباسشویی و یخچال فریزر و کالاهایی دیگر که دارای وزن و اندازه بیشتر میباشند به صورت پس کرایه برای مشتری ارسال میشود.

و چنانچه که تعداد سفارشات شما متعدد و دارای اندازهای متفاوت باشد هزینه به صورت تعداد مرسوله محاسبه و ارسال میشود.

 

اطلاعات لازم و شرایط عودت مبلغ.

باید در نظر داشته باشید که در زمان ثبت سفارش مبلغ واریز شده توسط کارت واریز شده و نام ثبت شده در زمان تکمیل فرم برای ارسال یکسان باشد.

و مبلغ واریز توسط شماره حساب که توسط مشتری ثبت شده است امکان پذیر میباشد،و مشتری میپزیرد با ثبت شماره حساب و در صورتی که نیاز به عودت مبلغ باشد مبلغ عودت شده به شماره حساب ثبت شده توسط مشتری واریز انجام میشود و رضایت کامل داشته و مسئولیت قانونی و پرداختی در این خصوص رو میپذیرد.

ودر صورتی که مبلغ واریز شده سفارش اولیه از حساب و یا کارت دیگری انجام شده باشد و مشتری شماره حساب و یا کارت دیگری رو ثبت کرده باشد فروشگاه آفرید کالا بنا بر ضوابط و مقررات قانونی مبلغ رو به حساب و کارت اولیه عودت خواهد شد.

 

اطلاعات پرداخت

در خواست مرجوعی خود رو به چه صورت ثبت کنم.

میتوانید در خواست خود رو به وسیله ایمیل ثبت کنیددر قسمت تماس باما.

و جهت پیگیری و اقدام به عودت میتوانید وارد محیط خود شوید و آنچه که میخواهید ثبت نمائید.

 

در چه ویژگی هایی میتوانم سفارش خود رو ثبت کنم.

سفارش شما در محل فقط در محل شهر مشهد میسر میباشد.

و چنانچه سفارش شما بیش از یک میلیون تومان باشد میسر نمیباشد.

همچنین کالاهایی مانند یخچال ،فریزر،بخاری،لباسشویی،صندوق فروشگاهی،تلوزیون،انواع تگ در صورت تیراژ بالا،

و یا سفارش شما بیش از یک قلم باشد.

ودر صورتی که سفارش شما شامل موارد بالا میباشند تحویل در محل میسر نمیباشد.

شیوه کسب امتیاز و تخفیف در خرید به چه صورت میباشد

چگونه می توانم کالایی را برگردانم؟

حتما باید در نظر داشته باشید کالاهای که مانند وسایل برقی آشپزخانه و دریل و یا وسایل و لوازم خانگی دیگر که در آشپزخانه مورد استفاده میشود نباید از بسته بندی خود خارج شده باشند و استفاده شده باشند.

و نوسانات برق و در صورتی که پریز استفاده شده دارای دوفاز یکسان باشد و یکی فاز و نول نباشد باعث سوختگی در وسایل برقی میشود پس حتما قبل از استفاده پریز های خود را بررسی کنید که دارای یک فاز همسان نباشد و دچار مشکلی نشوید که در اینصورت مسئولیت با خود شماست و رضایت داده اید و موردی متوجه فروشگاه آفرید کالا نمیشود.

برای کالاهای که نیاز به نصب دارند مانند تلوزیون،بخاری.یخچال.فریزر.لباسشویی.صندوق فروشگاهی،استند فروشگاهی ، تابلو دیجیتالی، که نیاز هست که از طرف شرکت تولید شده و یا نماینده ایشان که معرفی میکنند باید کالا توسط نماینده شرکت باز و نصب شده باشد که در اینصورت در صورت بروز هر گونه اشکال و خرابی متوجه فروشگاه آفرید کالا نمیباشد و مسئولیت با خود شماست و سیستم و یا کالای باز شده و نصب شده توسط خود فرد دارای گارانتی و خدمات پس از فروش و عودت کالا نمیباشد.

برای کالاهایی مانند تگ فروشگاهی که دارای شکل همسانی میباشند و فقط فرکانس آنها با هم متفاوت میباشد باید دقت کنید که فرکانس تعیین شده توسط فرد سفارش دهنده با فرکانس استفاده شده در فروشگاه خود مشتری یکسان باشد ودر غیر اینصورت مسئولیت و عواقب بعدی متوجه فروشگاه آفرید کالا نخواهد بود و به دلیل اینکه شکلهای تگ فروشگاهی یکسان میباشد و بخواهید تعویض شود باید بسته بندی به صورت شکل اولیه باشد و استفاده نشده باشد و در غیر اینصورت مسئولیت با خود شماست و میزان نوع قیمت تگ ها با هم متفاوت میباشد که ما و تفاوت آن در صورت سالم بودن تگ ها لحاظ میشود و کالای ثبت شده به صورت پس کرایه مجددا ارسال میشود.

باید در نظر داشته باشید که کالایی رو برای تعویض و یا عودت فرستاده میشود و در بار و باربری دچار صدمه شود و یا به علتی به دست ما نرسد مسولیتی متوجه فروشگاه آفرید کالا نخواهد بود و مسئولیت با خود شماست.

و کالایی که از طرف شما ارسال میشود در صورت بروز مشکل و تائید کارشناسان ما اقدام به عودت و یا تعویض کالا میشود.

آیا همان کالایی را که در تصویر مشاهده می کنم دریافت خواهم کرد؟

لازم به توضیح میباشد که عکس یک کالا برای ارائه کالا و نزدیک به کالا میباشد و امکان دارد در طراحی عکسها مقداری فیلتر روشنایی تصویر و یا دارای بک گراند باشد.

ودر پاره ای از محصولات شاید مغایرتی وجود داشته باشد که در چنین شرایطی مورد مغایرت عکس با کالا اطلاق نمیشود.

و ملاک مشخصاتی است که در رابطه با کالای مربوطه در وب سایت آفرید کالا موجود میباشد.

لازم به توضیح میباشد ایرادات و معایبی که از طرف مشتری اعلام میشود ابتدا باید بررسی بشوند و سپس مورد تائید قرار میگیرند

واین قسمت شامل مواردی نمیباشد که نیاز به نصب توسط شرکت تولید کننده میباشد و یادر اثر استفاده نا درست از دستگاه و یا استفاده از پریز دارای عیب و نقص باشد و یا دارای دو فاز یکسان باشد.

همچنین کالای که جهت تعویض ارسال میشود باید در شرایط اولیه  ارسالی باشد و باز نشده باشد و در غیر اینصورت جایگزینی و تعویض میسر نمیباشد.

خسارت در زمان حمل و نقل به چه صورت خواهد بود.

همواره سعی میکنیم محصولات ارسالی دارای بسته بندی مطمئن و شرکت سرویس دهنده مطمئنی ارسال شود تا از هرگونه خسارت احتمالی جلوگیری کنیم و همواره بر این تلاش داریم که کالاهای ارسال شده دارای بیمه باربری باشند تا در صورت بروز هر گونه خسارتی خسارت آن جبران شود.

سفارشات و بازگرداندن

در چه روزهایی و ساعاتی میتوان سفارش خود رو ثبت نمایم.

شما در تمام طول هفته و در ۲۴ ساعات میتوانید سفارش خود رو در فروشگاه آفرید کالا ثبت نمائید و در آغاز روز کاری با شما تماس و یا آماده ارسال سفارش شما میباشیم.

کالای ثبت شده و نهایی شده در چه مدت تحویل داده خواهد شد.

بعد از اینکه سفارش شما ثبت شد،مدت زمان ارسال کالا مشخص میباشد در صفحه خرید و در غیر اینصورت مدت زمان تحویل کالا بین۲ الی ۴ روز کاری میباشد.

روز کاری از شنبه محاسبه میشود تا پنج شنبه و در صورتی که در ما بین این روزها تعطیلی رسمی وجود داشته باشد روز تعطیل جزء روزهای کاری محاسبه نخواهد شد.

بعد از سفارش دقیقا چه اتفاقی می افتد؟

بعد از ثبت سفارش ،سفارش شما در حالت درخواست برای خرید قرار میگیرد و به صورت قطعیت بیان میشود از طرف شما

و سفارش شما در آغاز روز اول کاری مورد پردازش و تائید قرار میگیرد ودر صورتی که در آغاز اول روز کاری کالای ثبت شده توسط شما به پایان رسیده باشد شما میتوانید کالای جایگزین انتخاب کنید و در صورت واریز به حساب آفرید کالا میتوانید درخواست دهید که مبلغ واریزی به کارت اولیه باز گردان شود، و این زمان بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت کاری میباشد.

و فروشگاه آفرید کالا این حق رو دارد در صورت اتمام موجودی کالای سفارش داده شده نسبت به توقف سفارش گیری رو انجام دهد،وکلیه سفارشهای ثبت شده تائید میشود ودر صورت تائید ارسال انجام میشود حق قاطع رو دارد فروشگاه آفرید کالا بدون اطلاع قبلی در صورت اتمام موجودی نسبت به توقف سفارش گیری انجام دهد.

و در اثر هر گونه مشکل و یا خطای انسانی در درج قیمت محصول سفارش داده شده توسط مشتری فروشگاه آفرید کالا این حق رو دارد که ثبت سفارش انجام شده توسط مشتری رو کنسل نماید،و مبلغ واریزی طی زمان روز کاری ۴۸ تا ۷۲ ساعت به حساب واریزی مبلغ واریز  شود توسط آفرید کالا.

ودر زمان تکمیل فرم مشخصات ارسالی باید دقت لازم شود تا تمام مشخصات به صورت کامل و دقیق باشد و به صورت آدرس های محلی نباشد و آدرس باید به صورت مشخصات رسمی و کامل باشد و بدون اشتباه باشد و در غیر اینصورت در صورتی که مشخصات اشتباه داده شده باشد و یا به صورت ناقص باشد مسئولیتی متوجه فروشگاه آفرید کالا نمیباشد و مسئولیت با شماست.

حتما دقت داشته باشید در زمان واریز و ثبت سفارش در محیط و ارسال کالا و در صورتی که بخواهید کالا رو عودت کنید و یا سفارش خود رو کنسل کنید ملاک برای فروشگاه آفرید کالا بر اساس عرف و قوانین کارت واریز مبلغ اولیه میباشد پس توجه داشته باشید شماره حساب و نام ثبت کننده در قسمت مشخصات یکسان باشد.

ودر نظر داشته باشید که اطلاعاتی که شما در محیط خود ثبت میکنید و  در زمان تحویل کالا باید کارت شناسایی همراه خود داشته باشید و مشخصات یکسان باشد و در چنین شرایطی خدماتی ارائه نمیشود.

در نظر داشته باشید در صورت در خواست فاکتور سفارش شما یکبار ثبت میشود و امکان تغییر نام و اضافه شدن اقلام دیگر رو ندارد ودر صورتی که نیاز پیدا کنید که اقلامی دیگر هم مد نظر شما میباشد میتوانید سفارش جدا گانه ای ثبت نمائید.

و آدرس که شما ثبت مینمائید برای تحویل کالا در نظر گرفته میشود و تغییر آدرس مجدد میسر نمیباشد.

و از آنجایکه ما یک سایت با فروش کلی فروشی نمیباشیم و با اهداف ما مغایرت دارد نیاز است قبل از ثبت سفارش به تعداد ابتدا توسط فروشگاه آفرید کالا تائید شود و سپس اقدام شود.

و آدرس تحویل در اماکن عمومی به هیچ وجه امکان پذیر نمیباشد.

همچنین امکان دارد به علت نوسانات قیمت،قیمت اعلام شده جدید در لیست افزودن به سبد خرید نیز اضافه شود و سپس نهایی میشود.

 

 

تحویل چه مدت طول می کشد و چقدر هزینه دارد و چه کالاهایی با باربری ارسال میشوند.

تحویل کالا بر اساس روز کاری مشخص میشود و هزینه ها بر مبنای نوع شرکت سرویس دهنده و هزینه های مصوب شرکت سرویس دهنده میباشد.

و کالاهای که دارای حجم و وزن زیادی هستند و نیاز هست با باربری ارسال شود،ارسال کالا انجام میشود.

و کالاها به صورت پس کرایه پرداخت هزینه برابری در زمان تحویل مرسوله توسط مشتری ارسال خواهد شد.

فرد دیگری را برای تحویل میتوانم معرفی کنم.

ما برای بالا بردن حس رضایت مندی از فروشگاه آفرید کالا این امکان رو میسر ساخته ایم

شما میتوانید در زمان ثبت اطلاعات خود اطلاعات فرد دیگری رو برای تحویل معرفی و ثبت نمائید. و شخص تحویل گیرنده باید کارت شناسایی همراه خود داشته باشد.

چگونه می توانم در خبرنامه مشترک شوم؟

ما برای اینکه شما بتوانید بهترین انتخاب های خود رو در زمان خرید انجام دهید و با اطلاع کافی در مورد محصولات مطالبی رو که شما نیاز دارید رو در اختیار شما قرار میدهیم تا خود با اطلاع قبلی و با دانش بالا خرید حود رو انجام دهید.

همواره میتوانید اگر مشخصات کالایی خاص رو مد نظر داشته باشید میتوانید با ما در ارتباط باشید و از ما بخواهید و ما برای شما این مهم رو انجام میدهیم با کمال میل.

میتوانید در قسمت صفحه نخست در پایین صفحه در خواست عضویت بدهید و ما در خدمت شما باشیم.

و لازم به توضیح میباشد تمام شرایط و مواردی که بیان شد در حالت کلی قابل اجرا میباشدو آفرید کالا در صورت انجام ندادن مشتری به قوانین و شرایط ذکر شده هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

و امکان دارد در صورت بروز هرگونه مشکل در خطوط ارتباطی اینترنت و قطع ارتباط ما با شما مسولیتی رو عهده دار نمباشد فروشگاه آفرید کالا.